tisdag 15 juli 2008

Timmar kvar till semester!

Vänner och fans! Nu går jag på semester om ett par timmar. Därav bloggtorkan eftersom jag går omkring och tänker mer på vad jag ska packa med mig än bloggämnen. Det kräver mycket tankekraft att bestämma sig för vilka kläder som måste stanna hemma och vilka som ska få följa med på resan. Direkt imorgon bitti inleder jag min grand tour Sweden med att bila ner till Blekinge och östersjöfestival. (Japp det är lika galet som det låter:) Sedan blir det några shoppingdagar i Malmö och troligen några soldagar på Gotland. Vi får la se vad som händer. Jag tar med mig min nya bärbara och kör mobil uppkoppling så mycket jag kan, men garanterar inte nån konstant svada av blogginlägg. Däremot kommer det förmodligen, precis som förra året, finnas en del bilder att spana in på min mobilblogg under resans gång. Länken dit är:

www.mobilblogg.nu/bierbie

Och apropå bilsemester: Om det är fler av er som ska bila så tänk på att välja låtar där ni förstår innehållet:-)

Inga kommentarer: