onsdag 9 juli 2008

Rewdboy, den jäveln!

Min bloggarkollega/konkurrent Rewdboy är roligare, har fler fans och får mera credd. Jag är desperat. I desperata tider tar man till desperata knep och det är således dax för min andra sexnovell. Idag tänkte jag prova den tyska 70tals-stilen. Den är lite mer pang på än harlekin-stilen så nu blir det åka av!

Novellens namn: Heidi får wurst.

Deltagare: Hansi, Uli och Heidi

Handling: Heidi går omkring hemma. Hon är lite uttråkad och klär därför av sig naken på överkroppen. Man gör så i Tyskland. Hon blir hungrig och ringer till närmaste Wursteria för att beställa hem lite mat. Någon minut senare ringer det på dörren och där står Hansi med en knackewurst inslagen i papper. I bakgrunden hörs sån wacka wacka-gitarr á la 70-talsporris. Här kommer novellens första dialog av två. :

Hansi: Vill du ha wurst?

Heidi: Jaa, jaaaa, jaaa

(Dialog 1 slut)

Heidi tar Hansi i handen och leder in honom i sovrummet. Där får hon titta på en helt annan wurst.

Hansis vän Uli sitter kvar i wursteria-bilen och börjar undra vart Hansi tog vägen. Han går alltså och ringer på dörren. Heidi öppnar. Den här gången är hon naken överallt. Hon tar Uli i handen och leder även honom in i sovrummet. Nu följer den andra dialogen:

Hansi & Uli: Vill du ha wurst?
Heidi: Jaaaa Hansiii, jaaaa Uliii.

Wacka-wacka-guran spelar på i bakgrunden.

Några minuter senare är det klipp till ytterdörren. Hansi och Uli knäpper sina skjortor och går tillbaka till bilen. Heidi tittar skälmskt in i kameran och håller i den pappersinslagna knackewursten. The end.

2 kommentarer:

rewdboy sa...

HAHAHAHAHAHAAHAHA


Fyfaaan!
det här kan vara det bästa jag läst på vääääldigt länge! ditt #1 blogginlägg hittils lätt!

jag såg ju fram emot dina sexnoveller men det här slog alla mina förväntningar!

heidi får wurst!??
HAHAHAHAHAAAAAAAAAAHHAAAA

poobla sa...

Wooaf! Mot charkdisken, jetzt!