torsdag 17 juli 2008

My name is Monet. Päivi Monet.

Igår tillbringade jag största delen av dagen i en bil, men lite annat hann jag också med. Vi stannade bland annat till strax utanför Växjö och körde nåt slags improviserad stomp under ett vattentorn. Helt stört, men roligt. Det räckte med att stampa med foten en gång i backen så ekade det så infernaliskt att man kunde tro att en elefanthjord körde riverdance. Klart galet! Sen hann jag ju med att köpa mig en digitalkamera i Jönköping också. Kameran är en helt basic digitalkamera så det är inget extravagant med den, men vad jag inte visste var att den väckte en pretentiös artsy-fartsysida hos mig som jag inte visste att jag hade. Jag krälade omkring i svärföräldrarnas trädgård hela kvällen igår och tog närbilder på i stort sett varenda blomma de hade. Varenda bild såg ut ungefär likadan ut. Se exempel nedan.

1 kommentar:

Fanny sa...

Hahahaha när du kommer hem ska vi jämföra svärmorsträdgårdsblommor. Ja, jag har också legat och krälat och plåtat.... :-D