onsdag 9 juli 2008

Gårdagens outfit!

Min bitterhet över vädret igår hängde mest ihop med mina skor. Det är sjukt oskönt att gå omkring med fötterna inbäddade i ett halvt akvarium. Övrig outfit synes på bilden nedan. Och ja, jag är medveten om att det är både obäddat och ostädat runt mig,men det är för att jag är en ärlig bloggare. Jag arrangerar mina bilder så litet som möjligt för jag vill att de ska andas lite dokumentär mode-dogma. Tunikan (som jag tycker är helt fantastisk!) kan med lätthet användas som klänning om man är modig och ohämmad av sig. Endera dagen ska jag vara så modig och ohämmad!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ska du på Medeltidsveckan på Gotland i augusti?

Digidiva sa...

HAHAHAHAHA! Bra plan!

Dante sa...

Alltså jag är avis på din skor! Jag vill också ta på mig sådana där så jag blir lång! Jag borde blivt glamrockar då hade jag kanske fixat att ha på mig sådan skor.

Men känns som att dom passar föga till kostym. Så bittert

/D