fredag 18 juli 2008

Jag ska på herrmiddag.

Jajemensan, då är det dags för ytterligare ett årligt återkommande inslag. Jag har mycket att fixa med innan det är dags att ta sig till herrmiddagen så dagens inlägg blir mest ett schema för att ni ska se hur det går till. Bildbevis i massor utlovas senare. Dock bjuder jag redan nu på grymmaste vodkaflaske-etiketten ever. Se bild under schemat.


Körschema herrmiddag 2008:

Klockan 11.00: Magnus åker iväg med flera kassar sprit. Jag får göra vad jag vill, dock inte följa med.

11.00-13.00: Herrarna äter smörgåstårta, spelar valfritt xbox-spel, dricker sprit.

13.00-15.00 Herrarna övergår till att enbart dricka sprit

15.00: Vi vanliga dödliga har tillåtelse att anlända. Så jag anländer. Om ni någon enda gång i ert liv anlänt spiknyktra till en tillställning där alla redan är på väg att bli karate-packade, ja då vet ni känslan.

15.00-till gryningen: Sprit drickes, macho-OS inleds, kraftmätningar görs. (Förra årets machotest var att plocka upp en liten, liten påse från marken med munnen medan man stod på ett ben. Ja. Det är helt sant.) minnen diskuteras. östersjöfestival besöks och mer sprit drickes.

Ja ni hör ju. Busy day det här. Nu ska jag springa iväg och shoppa litegrand inför kvällen. Ha det bra allesammans. Where ever you are. Tataa!


Inga kommentarer: