fredag 25 juli 2008

Invigningsoutfit!

I afton ska jag alltså till ett ställe där det bara är fullt med gaylords, det vill säga ingen bryr sig ett skit om vad jag har på mig eller hur jag ser ut. Men, och det är ett stort men, det är ingen ursäkt för att strunta i vad man tar på sig. En sann fashionista är nämligen uppklädd i alla situationer. (Blåbärsskogen är faktiskt det enda acceptabla undantaget. Man behöver inte ha på sig fina kläder på ställen där det finns mer älgbajs än människor anser jag.) Jag har därmed tagit på mig en dress som stramar överallt när jag sitter ner och som är mer urringad än nån enda t-shirt min kollega Gustaf äger! Det är ett hårt jobb att vara fashionista men någon måste ju göra det. Ha en trevlig kväll och en underbar helg allesammans. Det ska bli ännu varmare tydligen så ut och njut!!


3 kommentarer:

Swedeheart sa...

Beautiful daarling! Himla sot klanning, jag tror gaylordsarna kommer att vara avis...

Fanny sa...

Guuuud vad du är snygg, bejbi! Har saknat ihjäl mig. Vi ses snart! Puss.

Digidiva sa...

Guuuud vad gulliga ni är snyggingar där! Välkommen hem, Pamsan vi ses snart och gör stan osäker! Hoppas du och jag också ses snart moxadarling!