tisdag 8 juli 2008

En hobby jag har...

...är att samla på bilder av fula djur. Ja, bara bilder, jag vill inte ha några fula djur omkringhasandes hemma. Det vore ju traumatiskt. Jag har i alla fall under årens lopp samlat på mig bilder på ena riktiga ooglies! Översta bilden är mitt favvo-fuldjur för tillfället. Längst ner är en bild på Sam, vald till världens fulaste hund flera år i rad. Tydligen en väldans kelig och go varelse, fast han ser ut som en rymdnakenzombie tagen från vilken scifi-skräckis som helst.



2 kommentarer:

Carina De Soleil sa...

Tack....först idag när man skulle fylla sitt ego, bloggade babburina såg jag att du i april länkat o rek oss..Stort stort tack...

Kram från

www.babburina.blogspot.com

Digidiva sa...

Åh, det var så lite så.:-)Härligt att jag kunde fylla på egot ännu lite mera. Egot och ögonfransarna kan man aldrig fylla på för mycket;-)

Kram tillbaka!