tisdag 29 juli 2008

Jag är wokad.

Hej vänner! Jag ber om ursäkt för mitt knappa bloggande men som ni förstår så gör kombinationen av semester och solgass att jag tillbringar ungefär noll minuter vid datorn. Jag hasar mest omkring på stan i lemurtempo och låtsas att jag tycker det är skönt att bli solwokad... I helgen var jag på sommar på Odenplan med Jox, Jonas, Magnus samt Lotta, en hyvens tjej som pluggat annorstädes men nu flyttat tillbaka hit till hufvudstaden, framsidan eller framstjärten beroende på hur man ser på det hele. ;-) I söndags var jag med vänner på fjäderholmarna och där satt vi i gasset och åt och drack och drack och åt. Aftonen avrundades med rosé på pontus by the sea. I afton ska jag på galej med killarna på bilden här nedanför och det fortsätter vi sen med veckan ut, eftersom pridegalejandet drar igång på allvar imorrn. Så, jag varnar redan nu om att det kan bli lite fattigt med bloggeriet den här veckan (också) men en och annan bild ska jag nog kunna bjuda på så håll utkik här och även på: www.mobilblogg.nu/bierbie.


Om man nån gång vill ha årets glass-ranson på en och samma gång så är Fläskberget på Fjäderholmarna ett fett tips....


Mannen till vänster i bild fyller år i övermorgon så grattilera ordentligt vettja! Vi smygfirar dock litegrand redan idag. Varför? För att vi kan.



V som i vinstol.



På bilden:Mari och Nina. Nina, till höger i bild, fyllde år och berättade även i förbifarten om den lilla "detaljen" att hennes kille friat på semestern. Mycket sol och skålande blev det.




1 kommentar:

Johanna sa...

Finfinfinfin klänning pussunge!!!