tisdag 1 juli 2008

Jag skriver alldeles för lite om sex på min blogg.

På bloggportalen har topp3-listan alltid någon anknytning till sex. Och enligt topp10-listan så ska man antingen skriva om sex, FRA eller Linda Rosing för att få några besök alls. Jag fattar både FRA och sexgrejen men Linda-Binda Rosing?? Jag fattar ingenting.

I alla fall, vad väldigt få av er vet är att, precis som Linda Rosing, så har även jag försökt operera mig för att bli sexigare och snyggare. Bland annat ville jag på det sena 90-talet gärna ha en större, sexigare snok. Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig.

2 kommentarer:

rewdboy sa...

ok, men börja skriva om sex då!
vi väntar med spänning


wuhnkvw

Digidiva sa...

Ja, jag tänkte att jag ska dra igång en adultavdelning här inne och köra lite sexnoveller med olika tema lite till och från. It´s gonna get hot in here! Eehh....