torsdag 10 juli 2008

Modeångest

Jag har sagt det förut, men jag säger det igen. Jag kan inte för mitt liv fatta hur chinon aka bullf**tebyxan kunde slå genom så stort. Första gången jag såg dem skrattade jag ihjäl mig. Nu när i stort sett alla har dem så har skrattet fastnat i halsen och jag bekymras mest över varför folk VÄLJER att ha på sig dessa styggelser.

Nu har jag, som den modemedvetna bloggare jag är, redan börjat ha grav ångest inför nästa år. Jag menar, kunde bullf-brallan slå genom i år finns det inte längre några barriärer. Tänk om nästa år är the year of the cameltoe?? Jag har för säkerhets skull redan börjat surfa efter bra ställen att emigrera till. Ulan Bator verkar ligga lagom långt borta....

3 kommentarer:

yoakeem sa...

Shit!!! Där har vi en vulkan att drunkna i...

Digidiva sa...

Ja det är som ett trolleri-trick: *schlorb* Bortaaa....

rewdboy sa...

jag ser fram emot cameltoe-året med stor spänning