torsdag 3 juli 2008

Min första sexnovell!

Det här är nånting som jag är total nybörjare på så jag får experimentera lite för att hitta en stil jag kan känna mig hemma i. I denna första novell provar jag Harlekinbok-greppet så får vi väl se hur mycket ni går igång på det. Here goes!

Novellens titel:
Prinsen i den vita rocken.

Novellen:
Hon städar sjukhuskorridorer. Alltid osminkad, men ändå obegripligt vacker. Läkaren möter henne i korridoren. Deras blickar möts. En gnista tänds. Han tar varligt hennes hand i sin. Världen slutar existera. De går in i närmaste städskåp. Hans kärlekspåle möter hennes passionsblomma. Allt blir stjärnor, fyrverkerier, paket och raketer. De lever lyckliga i alla sina dar. The end.


Stay tuned for the next theme. Soon, on a blogg near you!

3 kommentarer:

rewdboy sa...

HAHAHAHAHAHAHAA!

kärlekspåle?!

grymt! vi väntar med spänning på nästa novell. hoppas den blir mer actionfylld och detaljerad!




rjqed

yoakeem sa...

Men alltså. För att vara en kvinna som för ett halvår sedan inte sagt ett könsord i hela sitt liv ( i alla fall inte utan att bli röd om öronen) så är ju detta helt otroligt. Vad ska detta leda till?

Dante sa...

Denna novell skall det herrsurfas till det kan farbro Dante lova.

/D