onsdag 19 november 2008

Kalla mig fakir al päivadish ragadash

Skåda senaste inköpet. På den här översta bilden ser det ut som en ganska harmlös, om än ful, orange matta med runda pluppar på. Scrolla och kolla...





AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!

Jag tycker det ser ut som ren ondska men tanken är att man ska ligga på denna något förfinade variant av ett hundrapack spik och må så satans bra att man nästan uppnår nirvana. Ikväll ska jag därmed göra min fakirpremiär. Om ingen hör nåt från mig imorgon så ber jag er om en enda sak: Samla ihop en search troup och kom och rädda mig från orangea ondskan!

3 kommentarer:

rewdboy sa...

whatdafuck?
que pasa? är detta början på en ny karriär?

yoakeem sa...

Men vaffan! En sån där matta har jag också! Skumt. Men det är asskönt. I alla fall efter en stund.

Swedeheart sa...

Jag låg på en sån här matta häromdagen. Det var ganska skönt.