lördag 8 november 2008

Glöm inte bort fars dag imorgon!

Eftersom jag själv alltid glömmer bort alla högtidsdagar, inklusive min egen födelsedag, om jag inte blir påmind så tänkte jag bara påminna dem av er som är lika smygsenila som jag. Imorgon kan man alltså tänka lite extra på killen som vet hur man fångar storkar och alltså är en stor anledning till att man överhuvudtaget finns. Jag tycker man hedrar sin farsing bäst genom att låta honom slippa få nånting från dressmann. En liten extra tanke, ett litet sms eller bara ett grattis på fejsan tror jag däremot värmer i novembermörkret. Om er pappa råkar vara mannen på bilden tycker jag dock att ni kan spara in sms-kostnaden och skicka en stor kartong med bajs istället.


1 kommentar:

Swedeheart sa...

Tack för påminnelsen! Nu kommer jag ihåg att ringa pappsen i morron!