onsdag 19 november 2008

Hur du får fler besökare till din blogg!

Ja som vi alla vet så gäller det ju att ha koll på sin omvärld och pejla in lite vad folk är intresserade av så att man förhoppningsvis kan locka människor att läsa det man skriver om på sin egen blogg. Förutom det självklara att man helst ska ha nåt vettigt att säga så är ett annat bra sätt att hålla koll på vad som är mest diskuterat i bloggosfären. Här nedanför är topplistan för just den här veckan. Jag tolkar det som att om man skriver en sexnovell om blondinbella när hon sitter i gummistövlar och fildelar så åker besökstatistiken through the roof? Interesting, interesting....

1.)sexnovell
2.)sexblogg
3.)onanera
4.)sex
5.)gummistövlar
6.)fildelningslagen
7.)blondinbella
8.)stayups

3 kommentarer:

Anonym sa...

- Ut ur EU
- arbetsdomstol (mest kometent, g-intelligens ska ha jobbet)
- innovation och kreativitet i centrum
- väck med las
- stark armé (lägg ner flotta och flyg= kostar för mycket)
- för homoäktenskap



www.Livemocha.com

www.Lexisum.com

http://sverigepatentet.blogspot.com/

Anonym sa...

Jag är mambo med tanke på smutstvätt o liknande. Men egentligen lite särbo också med en man med lägenhet på Söder. De jag brukar ha kul med på helgerna kan man kalla för kk. Sen så blir det ju lite tid över. Jobba måste man väl försöka hinna med lite grann. Annars så leker jag med mina erotiksaker bara.

Anonym sa...

Nystartad topplista.Registrera din blogg!
Topvsitors-http://flerb.topplista.com/