onsdag 12 november 2008

Enjoy the silence.

Det är lite mycket här ute i verkliga världen idag. Så ni får en dag ledigt från min blogg. Jag är rätt säker på att jag återkommer med full styrka redan imorgon så lika bra ni börjar ladda. Förresten! Under tiden kan ni ju lämna önskemål på vad ni skulle vilja se/höra/läsa om här på min blogg. Jag känner mig redan lite pre-julsnäll så det finns stora chanser att få sina önskningar besannade. Ja ni får ju inte önska er helt perversa saker, som t.ex Christer Sjögrens samlade hits, men annars är jag rätt liberal av mig! Önska på vettja!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är den enda jag känner som betraktar sig som tyst dagen efter att de lagt in fyra inlägg (eller var det tre?)

Jag tycker att du ska fortsätta skriva om vad du vill som du tycker är roligt. För det tycker jag också ofta är roligt. Fast youtube-länkarna är jobbiga för jag har inget ljud på jobbet. Fast eh ... det är klart att jag bara surfar hemma ... glömde det.

/Heli

rewdboy sa...

vi vill läsa nästa porrnovell!
den sista va lite lam. den första va grymmish!