tisdag 18 november 2008

Jag vs. John Blund: 1-0!!!

Det är lite torftigt på min blogg och det skyller jag heeeeelt ohämmat på årstiden. Eller rättare sagt dess effekt på mig: Jag är trött precis hela tiden och när man bara tänker på att sova så hinner man ju inte direkt göra några djupanalyser över situationen i världen. Idag vann jag dock en liten seger över John Blund och släpade mig iväg på morgonspinning strax efter 6.00 imorse. Å andra sidan så tror min kropp att det är natt nu och vill gå och lägga sig. Om nån har några (lagliga:-)tips på hur man slipper vara zombietrött, please tell me!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du menar förutom väldigt många koppar cappuccino? Funkar för mig.

/Heli

Swedeheart sa...

Let me know! Jag är också trött hela tiden...Vad duktig du är som går på spinning..Mer än vad jag lyckas med!