onsdag 26 november 2008

Ett bra sätt att göra folk sura är att skratta åt deras namn.

Eller deras kompisars namn också för den delen. Jag var hos min frisör för ett litet tag sedan och han berättade om sin inflyttningsfest och att han var extra-glad för att hans bäste vän från Köpenhamn kom på festen. Tror ni inte kompisen heter....KARSTEN! Där satt jag och fräste ut cappucccinon rätt ut i luften och sen kunde jag bara inte sluta skratta. Jag kunde verkligen inte sluta skratta!! Jag är extreeeemt tacksam för att vi redan var på hårtorkstadiet för annars hade risken varit stor att jag kommit ut med hockeyfrilla, tuppkam eller kanske Robert Aschberg-frisse. Det hade faktiskt kunnat förvandlas till.....en förnimmelse av mord! :-D


3 kommentarer:

Swedeheart sa...

Jag äääälskar KArsten och speciellt det här avsnittet!
Vi kommer den 18 dec och stannar ti Sthlm till den 21:a. Snälla boka inte in nåt annat den helgen! =)

fanny sa...

Du vet vad min mamma heter va? *Frust* Till och med jag tycker det är jobbigt.

Digidiva sa...

Swedeheart-> Woohoo! Självklart inte, jag tjingar hela helgen åt dig, Moxie-darling:)

fanny-> LÄGG AV?!?! HAHAHAHAHA!