måndag 3 november 2008

En lite annorlunda måndag

Idag har jag lite måndagsledigt eftersom jag har varit på övernattningäventyr i gurraburra. Det är spännande på många sätt eftersom jag gör många saker jag inte vanligtvis gör på måndagar. t.ex

- Jag har lärt mamma caps lock-funktionen. Rätt roligt att någon tycker det är snudd på magi (och att jag framstår som raketforskare/hjärnkirurg) när man kan trycka på en enda knapp för att växla mellan små och stora bokstäver. It is a wowfest i tell you. :-D

- det dyker upp mat hela tiden. Jag har tuggat på nånting oavbrutet i ett dygn nu. Urp.

- det vankas shoppingrunda i metropolen Mölnvik.

-studiebesök på Värmdös gym med syster.

- jag klappar massor av främmande katter. När jag var liten kidnappade jag alla katter som kom i min väg. Numera nöjer jag mig med att prata babyspråk en stund och klappa dem och så låter jag dem run free igen.

Jaha oj, nu kommer mamma springande med nybryggt kaffe. Igen. Får pausa bloggandet för lite lunchfika. Sen vankas promeix i höstsolen. Ses imorgon när jag är tillbaka i verkligheten igen.

1 kommentar:

Johanna sa...

Testa visa henne att man kan sudda från båda hållen, delete will rock her world