torsdag 8 januari 2009

Vad gör man åt finnar egentligen?!

Såg just att en byrå har tagit fram ett gäng sköna filmer om finnar. (Egentligen de man har i ansiktet, de som egentligen är mer kända under samma namn som ett känt klädmärke). Jag hittade i alla fall tre statements som jag tänkte ge mina åsikter om:

1.) "finnar är bara naturligt och går inte göra något åt."

Vet jag väl. Försök göra nåt mot mig ska du se. Det går inte. Det går bara inte.

2.) "har du mycket fräknar så slipper du finnar"

Vet inte. Du kan ju försöka odla fräknar, men det är inte helt säkert att du slipper mig för det. Men visst, försök.

3.) "finnar smittar, ofta på gym"

Mjaa. Jag går (faktiskt!)på gym ibland. Inte har jag tänkt på att folk skulle börja låta mer som mumintroll bara för att jag är där. Det här måste vara en myt.

Inga kommentarer: