fredag 23 januari 2009

En härlig helg hägrar!

En helg späckad med allehanda trevligheter. Jag inleder lite mjukt med glamlunch med Fampan, imorgon är det Naz födelsedag som självfallet ska firas med bubbel (what else liksom;-) och en allmänt crazy kväll. Den här helgen kommer jag även få vara med om något alldeles världsunikt. En historisk engångshändelse som jag hoppas inte ska ta livet av mig. Imorgon förmiddag ska nämligen sambon dansa afrikansk dans! Jag har längtat efter det här hela veckan och laddat upp genom att titta på fina dansvideos på youtube. Jag har småfnissat invärtes hela veckan så att jag redan nu har halvkramp i magmusklerna. Kolla in klippet nedan. Kan ni se Magnus med sina 2 meter långa ben göra så här grymma moves? Och framför allt, kan ni försöka se det framför er UTAN att skratta??


1 kommentar:

Fanny sa...

Hahaha. Hoppas han ska dansa i en stooor och tom danssal, inte hemma hos er, för då ligger nog både möbler och eventuella prydnadssaker risigt till. Lova att smygfilma ;-)