söndag 4 januari 2009

hare rama, hare hare svoosh!

Vänner, vänner, vänner. Det är helt otroligt men snart har två och en halv veckas ledighet gått. Jag kan knappt fatta det för tiden har verkligen bara svooshat förbi! Och det är klart, tiden går ju som bekant snabbt när man har roligt. Jag har hunnit fira jul,gå på födelsedagsgalej, gått på pre-nyårsfest, singstarfest och till slut en lovely nyårsfest hemma hos fampan och harald. Det konstigaste på hela den här ledigheten tror jag faktiskt att jag gjort idag.

Jag gick på nåt slags marathon-yogapass. (Man ska ju prova allt här i livet minst en gång. Har jag hört) Inne i en mörk sal samlas en massa magra barfota-mänskor som är böjligare än en genomsnittlig daggmask. Till tonerna av Absolute Hare Krishna 2008 kör vi hundposition, fiskposition,kamelposition och gud vet allt vad det heter. Det var så hiskeligt jobbigt så nu ska jag inta "tant äter godis i soffan"-position resten av den här söndagen. Ville mest bara visa att jag lever eftersom jag veeeet att julledigheten gjort mig till en liten blogg-slarva. Men här är jag. Laddad och redo för en massa nya skojigheter 2009. God fortsättning på er darlings!

Inga kommentarer: