fredag 30 januari 2009

Kulinarisk fredag, kul lördag och (antagligen) sömnig söndag.

Då börjar jag så sakteliga hamna i helg-mode. En fantastiskt trevlig champagnelunch med trevligt sällskap hjälper ju onekligen till för att skapa feststämning till och med i den allra snörvligaste, hostigaste värld. I afton är det dags för årets allra första foodcourt så först intar vi fördrinkar någonstans på Stureplan innan vi beger oss till en restaurang som för många av oss var en sunkighets-ikon på 90-talet, men som sedermera ska ha svidat om och ha blivit riktigt schysst. Vi ska faktiskt, tro det eller ej, till Collage. Bara jag slipper få ölbiljetter stora som adventskalendrar så tror jag det kan bli en trevlig kväll. Numera har man ju dessutom åldern inne så det borde kunna bli hur kul som helst;-) Imorgon är det dags för ytterligare ett födelsedagskalas och på söndag antar jag att det kommer vara väldigt lugnt och stilla i en viss vrå av vasastan....Ha en trevlig helg vänner. Det ska jag ha!

Inga kommentarer: