måndag 13 oktober 2008

Jag känner mig lite sviken av söndagen när jag tänker efter!

Först är det vin och skrattfest på Gardells föreställning med sambo på fredagen. Sen på lördagen blir det vin, fantastisk thaimat på waanthai och allmänt glam med de fagra pojkarna från Odenplan. På söndagen vankas tvättstuga, städning och så måste man behöva se lösgodismarodörer. Hur oglammigt är inte det??? Hade jag nu hetat Linda Rosing hade jag ju kunnat börja knarka eller ägna mig åt politik i ren frustration. Nu heter jag inte det så jag knyter näven litegrand i fickan och går vidare i livet istället. Om ni vill köra kvalificerade gissningar på linda-bindas framtid går det bra att bidra med dem hos casa de joacimo på yoakeem.blogspot.com


(Det är sjukt irriterande, men av nån anledning går det inte att låta bli att fascineras av den där grogghaggan!)

3 kommentarer:

yoakeem sa...

Ja, visst är det så. Man vill liksom bara se löpsedeln, lägga in en snus och passera. Men det går ju inte. Inte bara för att jag inte snusar utan för att jag blir så irriterad. Argh! Mitt nästa mission i kampen mot livet är att lära mig att ignorera Biondor och annat löst folk.

Anonym sa...

Dags för dagens jag mötte Lassie alltså: Jag har bott granne med Fadde. Erkänn att du är imponerad!

/Heli

Digidiva sa...

Heli:Jag erkänner utan vidare omsvep! Självklart är jag djuuuupt imponerad:-D