torsdag 16 oktober 2008

Generation fett!

Ok, jag är officially traumatiserad! Igår kollade jag på ett sådant där fint kulturprogram på trean som hette "generation fett". Programmet handlade om bruttan på bilden. Hon väger i dagsläget si så där 280 ynka kilo, men hennes mål är att bli första kvinna i världen som väger mer än 450 kilo!! FYRAHUNDRAFUCKINGFEMTIO KILO!!!! Hon jobbade i dagsläget som utvikningsbrud för nån feedersajt och när hon inte gjorde det var hon busy med att äta i stort sett hela tiden. För blev hon inte fetare hela tiden, så tappade ju alla feeders intresset. Vem bryr sig om en liten 280-kilostjej i längden liksom...?

Hon hade kommit fram till att det bästa var att äta sent på kvällen/natten för då kunde hon riktigt känna hur hon gick upp i vikt. Jag har drömt mardrömmar om det där tuggande gapet hela natten. Nu sitter jag här, det börjar närma sig lunch och jag grubblar över hur jag ska klara av att äta. Någonsin igen. Somebody...help....

2 kommentarer:

yoakeem sa...

Nu har du blivit av med hungern och godissuget. Fattas bara en dokumentär om någon som blir inkontinent av att stiga upp strax efter kl 05 på morgnarna för att dra till gymet, sen är du ju på det stora hela rehabiliterad! ;) Men för böveln, om det står nåt om spritdokumentär i tv-tablån, LÅT BLI!!!

Digidiva sa...

Jag inte bara låter bli att titta, jag drar ut alla sladdar till TV:n. Jag kanske kastar ut TV:n genom fönstret för att vara helt safe!