lördag 14 mars 2009

Latest fashion-report: Vitt är det nya svarta!

Jag har bestämt mig för att jag tänker låtsas att det är vår från och med nu. Jag kom på det igår när det kom ytterligare ett snöfall på kvällen och såg mig om på alla vindpinade mänskor på stan. Jag inser att det inte bara är solbristen som gör att vi deppar ihop! Alla går omkring och är kutryggiga och alla (inklusive jag själv) är svartklädda hela vägen från toppluva till vinterdoja-tå. Men nu har jag bestämt mig för att ändra på det! Jag ska därför göra något som är helt tabu. Något som är lika illa som att moona för påven. Jag ska göra Det Onämnbara. Ni vet vart det här är på väg va....? Japp, ni har rätt! Jag ska ta på mig VITA jeans och jag ska kombinera det med en GRÖN tröja och dessutom ska jag ta på mig en LJUS jacka. Om jag inte blir stenad till döds, så tror jag att det kanske kan starta en våg, kanske en hel ideologi? Jag kanske kan starta ett eget parti? Det partiet ska i så fall heta VSVGOS. Vi som vägrar grått och svart. Join in please,please, prettyplease!! Ju fler vi blir desto roligare blir vinter-Sverige!



Inga kommentarer: