fredag 20 mars 2009

Fredagsfeelings

-Idag är dagen efter igår. Det känns verkligen i hela kroppen. Men innan det började göra ont hann jag med att ha vääääldans roligt på collage med världens goaste och tokigaste tjejer. 80-90 glas vin och hundratals skrattattacker sätter sina spår, men hej, det var det värt!

- Idag är en annan dag. Och den dagen ska jag fira med Pamsan. Det är också en tokig tjej till söderböna.

- Solen fis-skiner. Det vill säga att den är på g, men strålar inte riktigt genom molnen tillräckligt mycket för att få till den där riktiga vårfeelingen. Kan man klaga hos regeringen?

- Jag är rätt stressad. Tänk er nån slags klutt med en raket på ryggen. Det är jag. Ska kolla om jag hittar nåt bra att illustrera känslan med senare.

Ok, darlings, måste springa, hinner jag inte skriva mer idag så önskar jag er alla en trevlig helg!

Inga kommentarer: