lördag 22 oktober 2011

Min finaste höstbild.

Tänk, några dagar efter att jag tog den här bilden hittar jag en tävling där man kan vinna en skrivare genom att blogga upp sin finaste höstbild. Jag behöver en skrivare. Det måste ju betyda något så självklart ställer jag upp i tävlingen. Det här är då min finaste höstbild. Ingen ska säga att hösten är grå!:-) 



Tävla du med vet jag! Adressen är: http://kandy.se/2011/october/tavling-vinn-en-fotoskrivare.html  och det är tonerlagret som bidrar med den generösa vinsten. 


6 kommentarer:

Susanne sa...

Kul att du är med och tävlar, tack för ditt bidrag!

EvasSvammel sa...

Den här bilden har jag ju sett förut.
Den är lika läcker fortfarande ;)
Lycka till i tävlingen.

Digidiva sa...

Susanne-> Kul att få vara med och tävla! :-)

Eva-> Jajamensan, bekanting från fotosöndag:-) Stort tack för lyckönskningar!<3

Susanne sa...

Hej igen! Såg ingen länkning till Tonerlagret, lägg till den så blir ditt bidrag komplett.

carina tidlund sa...

Vacker höstbild! Önskar dej all lycka i tävlingen;)

Digidiva sa...

Susanne-> Oops det missade jag, kirrat nu. Tack för att du sade till:-)

Carina-> Stort tack. Kikade in på din sida, alla dina foton är ju helt fantastiska, lycka till du med!