onsdag 12 mars 2008

Man kan ju alltid börja dagen med att skada tån på ett limousin-däck...

Som vanligt inledde jag dagen med en morgonpromenad. Det är inte så jävla roligt, så jag brukar ofta falla in i nån slags halvtrance, när benen bara trampar på och jag egentligen är nån helt annanstans. De här gråkalla "svensk vår"-ruggmornarna har jag rätt ofta mentalt befunnit mig i Västindiska oceanen. I alla fall: jag knatar på i min sedvanliga lunk och ska gå över ett övergångsställe. Då drämmer jag tån rätt i ett limousin-däck!!! Om ni nånsin slagit i tån i nånting överhuvudtaget vet ni hur infernaliskt ont det gör!!! Hur som helst, jag vaknar ju till om inte annat, och plötsligt, när jag ser mig om, så upptäcker jag att hela stureplan med omnejd är omringat av polis-piketer! Jag har alltså i min halvdvala knatat genom avspärrningarna och rätt in i en diplomat-limousin!!! Nog för att tån fortfarande känns som plågad köttfärs, men det är inte så ofta man inleder dagen med att snubbla över en limo så det kan det fanken vara värt!

1 kommentar:

rewdboy sa...

äkta lyxproblem att skada tån på en limo ju. typ såna problem som paris hilton har..

själv brukar jag få en sticka i tån eller tappa en smutsig och trasig tekopp på tåjäveln. om min tå fick närkontakt med en limo skulle min tå bli fett glad kan jag lova. hajjaru att smärtan skulle vara som en piss i nilen jämfört med den gläde tån skulle visa inför att få närma sig nåt så lyxigt som en limo

BTW, hade dom skumpa i limon?