fredag 22 februari 2008

En afton med djur och mingeltema!

Igår kväll var jag på en fantastisk tillställning med australiensiskt outback-tema. Det fanns en venom bar med drinkar som alla hade fantastiska namn som t.ex snake bite royale och scorpion dream och dylika saker. Självfallet fanns också en grill som för aftonen döpts om till "road kill grill". Dessutom var hela lokalen pyntad med plastormar, plastinsekter och diverse mer och mindre otäcka djur.

På en av toaletterna hade någon slängt ut en plastorm som såg så sjukt verklig ut att jag faktiskt fick hjärtsnurf! Naturligtvis kan man inte ha en äkta australiensisk fest utan genuin underhållning så mitt i allt detta går det omkring en kille och spelar digeridoo! Och det var inte som vilket ihållande läte som helst utan killen lyckades på nåt sätt beatboxa med digeridoon! Helt unreal!! Efter detta kändes det ganska konstigt att kliva ut i ett gråkallt natt-stockholm, men som tur var bibehölls outback-känslan i alla fall av att jag fick syn på två råttor i schäferstorlek vid St eriksplan. De hade svansar långa, tjocka och glansiga som hela avloppssystem! Okej, jag kanske överdriver lite litegrand, men kontentan är att ormar är äckliga, råttor är äckliga och drinkar är goda!

1 kommentar:

rewdboy sa...

grym kontenta du kom fram till...hahaha