onsdag 20 februari 2008

All by myseee-eelf!

Hej kära bloggaristas! Jag vet att jag inte skrivit ihärdigt precis men veckan som gick var minst sagt intensiv. Jag har hunnit med att gå på Årets Byrå-gala, melodifestival-gala, träning, alla hjärtans dag-middag, fast det var tvunget att bli på fel dag för annars hanns det inte med, (Tack Magnus Torbjörn för rosorna, chokladen och den allmänna omtanken:-), aw med kollegorna, ett pass på löpband, morgonpromenader i ur och skur. Jag har nåt vagt minne av att jag faktiskt sov nån natt dessutom. Sen på det här blev jag sjuk. Idag är jag tillbaka på jobbet med full kraft, men med lite kollrig skalle, för jag försöker komma ikapp mig själv. Jag tror att jag precis som personen nedan skulle behöva en markör idag:

*Supporten:*Vad kan jag hjälpa till med?
*Kunden:* Jag håller på att skriva mitt första mail och jag har skrivit bokstaven a men hur skall jag göra för att få till denlilla cirkeln runtomkring?
*Supporten*: Är markören fortfarande där?
*Kunden:* Nej, jag är ensam här.