måndag 14 maj 2007

Start spreading the news...

Ja, vänner då är den intensiva schlagerhelgen (aka östfestivalen;-) avklarad. Jag tyckte faktiskt att vinnarlåten var helt okej så jag unnade absolut serberna sin vinst. Jag går faktiskt fortfarande omkring och nynnar på Molitva så nånting gjorde de bevisligen rätt. Jag måste ju också nämna den ukrainska discobolls-explosionen! Den var helt underbart hysterisk och fungerade lika bra som allsångslåt och alldanslåt. Jag är helt övertygad om att vi kommer få se horder av människor ägna sig åt skidspårs-disco i sommar! Kom ihåg var ni hörde det först vänner;-) Som jag redan tidigare sagt så är det nu veckans New York-resa som hägrar vilket gör att det kommer bli en liten paus på min blogg. Däremot misstänker jag att jag kommer ta ett och annat foto med mobilen så även om jag inte kommer skriva så fasligt mycket här under den kommande veckan kan man ändå följa mina äventyr på www.mobilblogg.nu/bierbie. Och apropå länkar så ska jag alldeles strax länka till alla finfina ställen ni redan tipsat om, härliga cyberdivor. I övrigt får ni stå ut med att det är lite tomt här i sisådär en vecka framåt. Jag har mentalt börjat packa resväska redan för flera dagar sedan hihi:)

Digit:
- Lolls blogg, Fannys blogg, Danielles blogg, Katarinas blogg, Kalles (foto)blogg. Länkar comin´ up!
- På onsdag bär det av! New York; Gör dig redo för finskt finfrämmat;-)

Digitnot:
Det här är INTE vår! Ska det verkligen vara på det här viset?? Sverker, nu tar du och kastar vädret i papperskorg´n och ordnar sol åt oss här i Sverige. Jag orkar inte vara lättmjölkslila mer nu!

3 kommentarer:

fanny sa...

Hm. Den som ska åka till New York borde inte få klaga på våren här.... *morrar avundsjukt*. Fast jag hajar, jag är också lättmjölkslila... världens fulaste hudfärg?

Digidiva sa...

Ja, det är så jobbigt också att lättmjölkslila inte går att matcha med några kläder överhuvudtaget;-) Apropå New York: En rolig detalj med eurovision-vinnaren är att första meningen sjunger hon om New York (nåja, jag tolkar rätt fritt ska erkännas...) Here goes i alla fall: New York, han är bra skloppi, vi praschnar terrasen,det, ja det e ju sknf toppi:-D

Fanny sa...

skämta inte sådär. Har man lättmjölkslila hud och eldröda och ljusbruna slingor kan man snart inte ha några kläder alls på sig hahaha för ingenting matchar ju!
och några nakenchocker vill vi inte vara med om. huden skär sig ju mot håret liksom *fniss*