torsdag 24 maj 2007

Lunch är bra, SEB är dåligt

Digit: Det är bra att ha snälla kollegor som lånar ut pengar så man kan äta lunch och få sin dagliga latte på maten.

Digitnot: SEB. Alla på mitt jobb har fått lön utom jag:-( Vad gör ni egentligen på SEB? Spelar monopol? Tittar på dagsåpor? .....morra.....

-----------------------------------------------------------------------

Till slut kom faktiskt även min lön in på kontot så nu är allt förlåtet igen SEB. Jag är inte långsint av mig jag:) Självklart var detta tvunget att firas så igår träffade jag mysiga Monkan och vi var först och tittade på hennes nya lägenhet på Kungsholmen. (superfräsch!) Vi kommer att bo på krypavstånd från varandra så herreguuud vad det ska pimplas vin i sommar:-D Sedan gick vi till Mellow och åt god middag och drack några glas gott vin. Slutet gott, allting gott alltså:-)

3 kommentarer:

fanny sa...

Du ska straffas för att du varit i New York fattar du väl`*moahahahahaha*

kallepa sa...

Latte på maten, är det nån slags effektivitets-höjare?

Digidiva sa...

Ja, det har du väl märkt hur effektivt jag joggar omkring efter en latte Kalle:)