tisdag 6 september 2011

Tanssi-tisdag!

Sitter framför datorskärmen och känner ett litet pirr av nervositet. Ikväll ska jag nämligen efter ett dansuppehåll på, tja, 4-5 år, kasta mig in i den orientaliska dansvärlden igen. Så för att ladda sitter jag och kollar på dansklipp för den stilen jag ska köra hela denna termin. Tänkte att jag skulle blir peppad och extrataggad. Men jag hittar så mycket snygg dans så jag snarare blir mer och mer nervös. Men hej, man ska ju göra saker som är lite läskiga, det är så man känner att man lever. Misstänker att min gamnacke och cykelrygg som mest sitter framför en datorskärm kommer tala om för mig i varenda atom att jag lever imorgon.

Så här är tanken att det ska se ut. Önska mig lycka till. Gudarna ska veta att jag behöver både lyckönskningar och liniment.

Inga kommentarer: