fredag 23 september 2011

Om jag skulle ta och ringa en musikproducent?


Ja, jag är lite förkyld och lite uttråkad och så råkade jag zappa förbi MTV där de spelade den här loca-videon (som vanligt) Jag har gjort en svensk cover, tror ni den kan bli en hit...?

Hela dan, hela natten
Hela dan, hela natten

Hela dan, hela natten

Hela dan, hela natten

Hela dan, hela natten

Hela dan, hela natten

Hela dan, hela natten

Hela dan, hela natten

Vafan?!
När jag kom till Spanien och såg folk festa.
Jag tänkte: vafan?!
Hela dan, hela natten
Hela dan, hela natten
Lefe festen, lefe natten, lefe alla DJ´s.
Jag kunde inte tro vad jag levde,
så jag ringde min kompis Johnny.
Och jag sade till honom: folk här är inte kloka, vafan.




Ni kan lyssna på originalet här så ni kan jämföra min tolkning med något: 

http://www.mtv.se/musik/artister/sak-noel/videor/loca-people-what-the-fk-678937/

Inga kommentarer: