söndag 28 november 2010

Glad första advent!

Då är det söndag, men inte vilken söndag som helst. Det är faktiskt första advent. Efter en fantastisk möhippa igår har jag tänkt att det ska bli ganska stillsamt idag. Det djärvaste jag ska ge mig på är att försöka åka ut till Värmdö och äta adventsmiddag. Gårdagen började förresten redan 8.00 på morgonen då vi först åt frukost med svärfar som skulle åka hemåt efter att ha hälsat på hos oss i några dagar. Sedan sprang jag ner till cityterminalen där vi skulle möta/överraska den blivande bruden. (Jag kom för sent, så bruden hade hunnit anlända,men hej, det är ju också en slags överraskning!)
Sedan blev det champagne-paus hemma hos mig, lunchpaus på restaurang och spadag på clarion sign inklusive middag på Akvavit. Det allra häftigaste med spa-dagen var utomhuspoolen! Varmt vatten, iskall luft utsikt över hela Stockholm. Kan helt klart rekommenderas. Och idag efter ett antal glas bubbel och cosmopolitans så känns dieten med kaffe och lussebulle perfekt!:)
Ha en fortsatt härlig första advent!



Inga kommentarer: