tisdag 16 november 2010

Ett intensivt dygn i mitt liv

Jag får konstatera att träningen definitivt ger ork. Nästan lite som ett mirakel faktiskt. Jag känner mig inte alls lika november-trött som jag brukar så här års. Det är superskönt bara det! (Att kläderna sitter lite lösare är en extra-bonus:)

Konkret exempel: Jag klev upp strax efter 6 på morgonen i lördags, åkte med packad väska till Hälsomässan i Älvsjö och rev av 3 träningspass. Då inledde jag dessutom med ett disco inferno-pass med Blossom och Kayo. Galet mycket energi och glädje, men det krävde också rätt mycket av kroppen. Sedan toppade jag det med ett bollywood-pass och ett afro house explosion-pass. (Mycket adrenalin och energi i dem också.)

Efter en sådan marathondag kan man tänka att jag åkte hem och lade mig i soffan. För ungefär då borde energin varit slut, eller hur...? Men NEJ! Jag åkte hem, snabbduschade, fiffade och klämde in mig i ett litet svart kalasfodral och åkte iväg på födelsedagsgalej.
Så jag åkte dit, men jag kanske åkte hem vid elva-tiden...? Oooh NEJ! Jag partajade till tretiden på morgonen. Jag kan säga att det är länge sedan jag ens velat/försökt riva av ett heldygn. Så, vad drar vi för slutsats av det här...? Det är ju rätt självklart: Träna mer så orkar du ha roligare! :-D

Ha en fortsatt härlig vecka, vänner! <3

Inga kommentarer: