fredag 12 november 2010

Fredag, fredag, fredag!

Helgen är här igen och den kommer vara (ännu) intensivare än vanligt. Imorgon tränar jag hela dagen på fitnessmässan. Finns fyra pass jag skulle vilja testa, men jag får se hur mycket jag orkar, det blir i alla fall minst två: ett discopass med Blossom och Kayo bara för att det låter så galet kul och så ett combat-pass för att piska upp adrenalin och kondition. :)
Sen tänkte jag hinna gå en liten sväng på allt för hälsan-delen också. Vem vet , i år kanske är året då de uppfunnit "snygg-smal-och-vältränad-genast"-vitamintabletten;-) Efter det får jag blixtsnabbt ta mig hem från Älvsjö och piffa till mig för på kvällen blir det födelsedags-galej med en himla massa roliga, tokiga och allmänt härliga människor. Snabbyte från svettdroppar till champagnedroppar alltså! :)

Och apropå svettdroppar så provade jag crosstraining igår. Sjukt jävligt. Prova om ni inte gjort det förut! Jag ska definitivt göra om det! Ha en härlig helg allesammans!


Kolla in vilken stark Rättviks-trio.

Inga kommentarer: