måndag 30 november 2009

Första advent firat!

Vilken fantastisk adventshelg! Den har innehållit varenda ingrediens som behövs för att göra en helg lite speciell:

God mat, tända ljus, vänner, släktingar, långpromenader, solsken, ännu mera mat, pepparkakor, vin och bara allmänt slappande. En helg i total harmoni som ni hör. Ja, förutom att Rudde ringde vid halvfem-tiden på morgonen då och pratade rotvälska på telefonsvararen. Men ta mig 17, till och med det var rätt adventfestligt. Otippat, men festligt :-)

4 kommentarer:

rewdboy sa...

hejhej!
du..ditt telefonsvararmeddelande är falsk marknadsföring! du säger att du ska ringa upp så fort du kan men jag har tammefan aldrig blivit uppringd av dig efter att jag lagt ett meddelande på din svarare! och då har jag ändå lagt rätt många meddelanden där...

Digidiva sa...

Hahahaha! Ja du har faktiskt rätt i det. Och falsk marknadsföring är ju till och med olagligt. Jag ska göra mitt bästa för att skärpa till mig!

Fanny sa...

jag måste faktiskt hålla med rudde där... ;_)

rewdboy sa...

tack fanny!