fredag 20 november 2009

Svisch, svisch, svisch!

Ja tänk så blev det fredag igen. Jag tänker jämt att jag "inte hinner nånting" så därför kan det ju vara lite spännande att stolpa upp vad fasen man egentligen lägger ner sin tid på:

-Jobb.Den här veckans obestridliga etta. Det har varit mycket, mycket,mycket jobb
-Tränat med PT
-Inlett champagnestafett med I
-Varit på inspirerande föreläsning på Berghs
-Varit på Skatteverket. Mindre inspirerande ,men matnyttigt.
- Tänkt på fas 2.0 med min jobbrelaterade hemsida. Idéerna finns. Men tiden. Det finns så himla lite av den där satans tiden.
- Läst ut en ohemult rutten bok. Läs aldrig De oskyldigas orden. Gå inte på den förbaskat bra copyn på baksidan(som jag gjorde). Boken är ren och skär skit. Mitt problem är att när jag väl börjat läsa en bok, så måste jag läsa ut den. Den här boken var definitivt veckans tidtjuv.

Ja, lite verkar jag ju ha hunnit med trots allt. Och just "lite" är faktiskt min målsättning för den här helgen: Att göra så lite som möjligt. Ha en synnerligen trevlig helg, alla fina!

Inga kommentarer: