söndag 8 november 2009

Vante vs. trädstam

Igår träningsmässa, idag batterisyra i biceps, vilket gör att det är jobbigt att skriva, men lite höjdpunker ska jag ju dela med mig av. Eller rättare sagt, THE höjdpunkt, nämligen min systers brottningsmatch. Min syster till vänster. Martin Lidberg till höger. En viktskillnad på kanske 30-40 kilo. Men det min lilla lillasyster inte har i fysisk muskelmassa tar hon igen i skrik och vinnarskalle, jag lovar.


Här åker syster omkring som en vilt sparkande krusidullsnurra.
Till sist, så var själva tävlingsmomentet att komma ner till sin normalpuls snabbast möjligt, och då VANN kära syster över sin motståndare! (Det pågår ju ytterligare en match till vänster i bild som ni ser.) Coolt som sjutton!

Och nu kan jag inte skriva en rad mer, för det gör ont ända upp i hårfästet. Om ni kan föreställa er en T-Rex som går ungefär som Zeb Macahan och dessutom är sjukt långsam, ja, då vet ni hur jag kommer hasa omkring resten av den här dagen....

Inga kommentarer: