onsdag 19 augusti 2009

Toppentisdag trots bottenväder.

Igår förärades icke mindre än fyra uteställen av vår närvaro. Närmare bestämt Hotellet, Vimmel, Paname och Tranan. Trots både snålblåst och regnrusk lyckades vi ha en somrig kväll ändå tack vare mycket fniss och vin. Och lite mera fniss och vin. :)



Den obligatoriska dassiga bilden. Inträffar alltid efter ca 3 glas vin. Go figure....
Igår hann jag tänka: "Oj då, är jag analfabet-full?" Men jag förstår faktiskt inte vad det står idag heller. Käfler? Käeler?Bäver? Käfiel? Kätliep?

Och idag gjorde sommaren comeback, så onsdagen verkar också bli en toppendag!

2 kommentarer:

Fanny sa...

Hahaha det ser ut som att jag har en bubbla på magen? Glammig stomipåse eller? Måste ha varit höstvindarna.

Digidiva sa...

Haha, det såg jag inte ens förrän nu, det var just höstvindarna jag ville illustrera. För det är väl inte en midjeväska va...? ;-)