fredag 28 augusti 2009

I teorin tycker jag att det är jättebra att storhandla.

Men det är också just i teorin. I praktiken tycker jag faktiskt inte alls om att gå omkring och irra i gigantiska mataffärer där jag inte hittar ett skit och där det finns lika mycket folk som konservburkserbjudanden. Därför tänker jag ofta " Ah, jag ska nog ta och storhandla snart. Men inte just idag." Och så lyckas jag putta projektet framför mig samtidigt som jag känner mig oerhört vuxen och nöjd bara för att jag tänkt på att storhandla. Tyvärr verkar det som att den där dagen S som i storhandla börjar närma sig nu. Men...inte just idag! Idag ska jag besöka en italiensk restaurang och både äta och dricka gott. Och om nån vet vad man kan laga av keso och dijonsenap så tipsa gärna för då behöver jag ju inte storhandla imorgon heller!

Hursom så tycker jag att ni ska ha en riktig härlig helg allesammans!! Det tänker jag ha. :-)

1 kommentar:

anne sa...

jadu, det ser ut som om att en handling inte hade suttit fel ^^