tisdag 12 maj 2009

Filmtaaaaajm!

Helgen som gick var helt fantastisk. Jag däremot är lite mindre fantastisk som inte lyckades knäppa någon enda bild nästan!! Extra irriterande att jag inte lyckades dokumentera min egen 50-talsoutfit, men jaja....så kan det gå när man har det alldeles för roligt där ute i den analoga verkligheten.Den enda som fastnade på bild var Väskan. Väskan tyckte mycket om att vara på slottet, och slottet tyckte mycket om att ha Väskan där. Väskan fick mycket komplimanger och trivdes galant bland alla drinkar och festklädda människor. Och jag hade det ganska bra jag med.
På lördagen var det fest hos fantastiska syster yster där man fick både mat och dryck tills man smällde av. Och söndagen var en riktig tjejdag eftersom det bara var jag, mamsen och syster som sågs.
Ikväll ska jag gå på bio för första (kanske enda, man vet aldrig) gången i år så jag ska passa på att äta så in i helsefyr med popcorn. Det äter jag nämligen av nån anledning bara när jag går på bio. Får jag popcorn är jag helnöjd, men det vore roligt om filmen är bra också. Det är ju rätt stor hype runt Änglar och Demoner så jag har rätt höga förväntningar trots allt. Ska bli rätt spännande att se om det är precis som i boken, lite som i boken eller inte ett skit som i boken.

1 kommentar:

yoakeem sa...

Gå på bio då det är semifinal i Eurovision Song Contest??? Är du från vettet, kvinna?