tisdag 19 maj 2009

Agent 072- med rätt att visa knän

Jag har en liten poäng med den här bilden och jag tänkte först att jag skulle frilägga och stajla till fotot riktigt snyggt för att poängtera det lite extra. Det visar sig att jag inte har tålamod för friläggning så det här är vad det blev:) I alla fall, poängen med bilden är att jag visar knäna. Jag har läst på flera ställen att har man fyllt 30 ska man bespara omvärlden denna hiskeliga syn. Jag är helt förbryllad över den här informationen. Ha komplex för knäna är för mig lite som...ja, att ha komplex för baksidan av öronen. Jag har aldrig reflekterat över att det skulle vara nåt fult som jag borde ha komplex för och dölja. De är ju bara där. Liksom. Eftersom jag längtar som en tok tills man äntligen kan vara barbent hela tiden, vill jag säga följande till knä-känsliga läsare: Jag ger mig själv rätten att ha bara knän och så ger jag alla er rätten att titta nån annanstans. Deal?


5 kommentarer:

rewdboy sa...

hahahahahahahhahahahahahaha
hohohihihihhahahahahaha

den där friläggningen var nog bland de roligaset jag sett på länge! varför? whaaaj?

Digidiva sa...

det var så jäääää*la trist så jag gav upp halvvägs:-D

Digidiva sa...

kul att du blev glad, då var det ju en bra friläggning på sitt eget lilla vis:)

Fanny sa...

apropå knä-regler och annat trams, det finns nån motsvarande grej om att man inte ska visa överarmarna efter 40. hur mycket tror du jag skiter i det? särskilt med den gaddningen på axeln och värme utomhus????

Heliotropen sa...

Utmärkt resonerat. Om man lägger sig i sådana saker har man på tok för lite liv. Som en klok engelsman uttryckte det: "Folk får göra vad de vill, bara de inte gör det på gatan så att de skrämmer hästarna." Hästarna tål dina knän. Kör hårt!