onsdag 6 maj 2009

Com Hem jag bjuder er på en grym affärsidé. Helt gratis.

Om allting kraschar, går åt helskotta, går i stöpet, åker i diket, rullar utför, kackar ur, mögar ihop, svajar och sladden åker ur då finns det en jäkla bra grej man kan göra: Man ber om ursäkt och KOMPENSERAR. Com hem, om ni hänger på nån community, mikroblogg eller nanoblogg överhuvudtaget borde ni snabbbt som ögat ha svarat på alla våra sura tillrop så här:

Hej kompis, Com Hem här.
Förlåt för att vi är så kassa. Eftersom du är värdefull för oss ska du inte behöva betala en krona förrän i oktober. Vi gillar dig. Hoppas du börjar gilla oss snart igen. HA en härlig sommar.



Får jag inte ett sådant meddelande snart så gör jag slut. Och hör sen!

5 kommentarer:

Fanny sa...

MYCKET väl talat.

tore sa...

vad var det egentligen som hände? jag har missat hela comhemgrejen...

Digidiva sa...

tore-> Com hem-grejen var att allt kraschade för ALLA com hem-abonnenter. tv, nät, telefoni. Det blev helt enkelt....svart. Hur hör man av sig och klagar när man har hela paketet liksom. Skickar en brevduva?

Fanny sa...

och så har dom mage att ringa upp med "erbjudanden" dagen efter... gissa om jag slängde på luren i örat???

rewdboy sa...

du har alltså missat att comhem har en egen twitterstream?