tisdag 9 oktober 2007

Snuttefilt 1.0

När kylan, hösten och mörkret är på gång då rullar ibland det stora vemodet in som det så dramatiskt beskrivs i nån sång. För att mota bort vemodet får man ibland anstränga sig rätt hårt. Ibland inte alls. Igår till exempel räckte det jättebra med att en av våra uppdragsgivare kom med beröm. Hon kom fram till mig, gav mig en kram och sade: Vi måste göra fler copy-jobb snart för vi var så nöjda med dina texter och dessutom var det jätteroligt att jobba med dig.

Med de orden, förstår ni, har jag fått min mentala snuttefilt som ska ta mig genom heeeela vintern med ett leende! Eller åtminstone utan grimas:)

2 kommentarer:

fanny sa...

Här får du en extra snuttefilt ifall du skulle tappa bort den andra... *gull* på dig. så sant som det är sagt.

Fanny sa...

Du är taggad. Kolla utan papper.