tisdag 16 oktober 2007

När dagar är lite långrandiga då gör man nåt åt saken!

Som en kollega till mig till exempel som idag fantiserat ihop ett litet alster för att roa sig själv lite mitt i programmeringsträsket. En helt störd "newsflash" om en anabol kalkon. Enjoy!


En biffig kalkon rymde under gårdagen från en farm i winsconsin. bonden som ägde kalkonen är av förklarliga skäl helt bedrövad. det ståtliga djuret som hade vunnit flera fajter mot gårdens inte helt nätta gris var bondens ögonsten och, ursäkta uttrycket, kelgris. bonden hade växt upp med kalkonen och även lärt kalkonen att utöva bänkpress.
Kalkonen tog enligt uppgift från granngården över 285Kg i bänk och sågs ofta spöa de andra djuren på gården. Sannolikt berodde dessa vansinnesutbrott på ett utbrett användande av otillåtna steroida preparat. Vi har talat med folk som nämner ord som ryssfemma och nandrolon i samband med kalkondjuret. detta är dock helt obekräftade uppgifter, men en läkare som vi talat med anser att det är mycket troligt, för att inte säga så gott som självklart att "kalkondjäveln knaprade en hel jävla massa otillåtna prylar". läkaren vill vara anonym

1 kommentar:

rewdboy sa...

HAHAHAHAHAA!
du rippade min text..

det var ju bara en dummytext som jag la ut istället för att kopiera sån där tråkig "lorem ipsum dolor sit amet" från den lipsum.com. jag hittar på min egen dummytext istället ju