torsdag 4 oktober 2007

Det är viktigt att engagera sig!

Vad vore världen om man inte gjorde sin röst hörd? Inte aktivt visade var man står? Inte engagerade sig i världshändelserna? Inte mycket! Därför har jag valt att gå med i den viktiga klubben; "Det bottenlösa hatet mot ICA st eriksplan" O-kärt barn har lika många namn som kärt barn och denna lilla affär går under olika smeknamn som loser-ICA, skit-ICA, fitt-ICA, piss-ICA och så vidare i all evighet. Jag själv kallar det kort och gott för svICA. Självfallet måste världen varnas och därför kommer jag att i afton vara med i en dokumentärfilm som behandlar just min relation till detta mat-mordor. Klockan aderton börjar filmningen. Nu måste jag börja välja ut favorit-designer som kan sy min klänning till guldbagge-galan...

Inga kommentarer: