onsdag 3 oktober 2007

Möten, möten, möten! Pranks, pranks, pranks!

Ja då så. Ny vecka nya äventyr. Idag har jag i stort sett suttit inlåst i vårt konferensrum eftersom mötena bara avlöst varandra. Men, när jag väl kommer ut (ungefär exakt nu faktiskt) så har prankmaster toots skapat en ny överraskning. Förra veckan var allt fasttejpat på skrivbordet, kommer ni ihåg? Nå Tootsen är inte känd för kassa repriser så idag, när tejpklibbigheten äntligen börjat släppa, är allting istället nedsmetat med handkräm. Om mitt tangentbord någonsin får rynkor ska jag reklamera krämhelvetet. "Atrix. För en lite krämigare arbetsdag".....

4 kommentarer:

fanny sa...

hahaha... har vidarebefordrat dessa tips till hugade dårar... :-D

Digidiva sa...

Ojojojojoj!! Då tycker jag du ska ha ögon i nacken från och med nu...! ;-)

fanny sa...

nej nej nej, inte till miiina arbetskamrater förstås... hahaha till några prank-sugna killar på ericsson... *fniss*

rewdboy sa...

jag har fler grejer på lager. det lär pejvan snart få bli varse