torsdag 20 september 2007

Ser ni det feta korset i taket? Jag har tillbringat veckan på gymet!!!

Ja, och därmed har det också varit lite tyst här. Jag har tränat och sovit, tränat och sovit, och även om det är roligt för mig så vet jag att det inte är så jävla roligt att läsa om. Det är alltid roligare att utföra än att titta på, know what I mean:)

Igår var dock en lite speciell dag för det var internationella piratdagen. Det känner nästan ingen till, men jag försökte säga "yarr" och "aarrrhh" så fort jag fick tillfälle. Mycket komiska reaktioner. Exempelvis just på gymet när jag kommer in och säger: "Yarr! finns det några platser kvar på funken. Arrh." Tystnaden var så kompakt så man hade kunnat kasta tennisbollar på den. Ska bli spännande att se om jag nånsin blir insläppt där igen...

Däremot nästa vecka, ojojojojoj! Det är så mycket partaj så jag har nästan lite baksmälla redan nu. På tisdag ska jag partaja med en tjejkompis, på torsdag blir det avtackning av en kollega som slutar, på fredag ska vårt restaurang-gäng ut och äta. Sedan avrundar vi veckan med lite vinprovning på Terrenos. Ja vad säger man..? Hej då lever?

1 kommentar:

Fanny sa...

Melodi: She'll be coming round the mountain. Svensk text: Maria Lindström.

Du ska få min gamla lever när jag dör, du ska få min gamla lever när jag dör. Den är gul och fet och knottrig, jag har aldrig varit måttlig, du ska få min gamla lever när jag dör.

På partaj i klänning och kavaj, på partaj i klänning och kavaj, är jag gul och fet och knottrig och i regel gör jag bort mig men det är ju spriten som jag lever för.